Після масштабної проблеми, що виникла у оператора Київстар, на телефонні номери користувачів та електронні скриньки стали надходити дивні смс повідомлення про отримання посилок. Журналісти «Дніпро Регіон» звернулися до прес-служби Укрпошти за роз’ясненнями, як не попастися на гачок шахраїв і не втратити цінну інформацію.
Користувачам мобільної мережі Київстар почали надходити повідомлення, що з першого погляду, наче не викликають підозри. Але в кожному міститься посилання на певний сайт на який потрібно перейти та доповнити інформацію, щоб отримати посилку.
Таке смс отримала і пані Людмила. Оскільки пані має додаток Укрпошти, то вона легко перевірила, чи їде їй якась посилка. А багато хто може перейти за посиланням і втратити особисті дані, паролі тощо.
Також, на електронну скриньки редакції прийшов лист, начебто від Укрпошти. Але детально переглянув, ми звернули увагу на номери, адресу скриньки відправника і те, що в листі немає адреси де забирати посилку, а лише сума для сплати.
Тому закликаємо всіх бути пильними та не переходити ні за якими посиланнями, якщо не очікуєте посилок.
Як не постраждати від шахрайської атаки:
- – Перевіряйте адресата. Розсилання шахрайських листів здійснювалось з фальшивої електронної адреси.
- Перевіряйте посилання у листі і не переходьте за сумнівними. Єдиний вірний сайт Укрпошти ukrposhta.ua.
- Не вводити дані своїх банківських карток не перевіривши безпечність ресурсу. Якщо користувач вводить дані банківської картки – шахраї отримують доступ до неї.
У випадку, якщо зловмисники отримали дані картки – потрібно звернутись до банку, в якому було видано картку, заблокувати її та перевипустити платіжну картку для унеможливлення зняття шахраями коштів.
Компанія також просить користувачів повідомляти про кожний новий випадок отримання підозрілих листів відповідні структури.