Субота, 12 Липня

Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Така перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні – АТБ, повідомляєДніпро Регіон  з посиланням на Обозрєватель.

Про цей намір повідомили в німецькому виданні, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд. Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі.

У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.

Відзначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-ті роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.

Раніше ми писали Дніпропетровщина потрапила в червону зону: як будуть працювати банки, магазини, аптеки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

4.4 5 голоси
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

1 Коментар
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі

Я ЗА!!!

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
1
0
Буду рада вашим думкам, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: