Неділя, 5 Травня

Паперова книга скарг та пропозицій раніше була обов’язковим атрибутом не тільки всіх магазинів, але і ресторанів, перукарень, тощо. Але Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 168 «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» було скасовано обов’язкове ведення Книги відгуків та пропозицій. А 2 жовтня 2020 року Інструкція про Книгу відгуків і пропозицій на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства, затверджена наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 24 червня 1996 № 349, втратила чинність. Держпродспоживслужба України нагадали, як споживачам відстояти свої права, пише «Дніпро Регіон».

Законом України «Про звернення громадян» передбачено, що громадяни мають право звернутися до підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

На сьогоднішній день споживачі можуть надавати свої скарги і пропозиції закладам в такі способи:

  • відправити звернення в письмовому вигляді на поштову адресу суб’єкта господарювання;
  • телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу надання послуг;
  • залишати відгуки на офіційному вебсайті, сторінці в соціальних мережах чи в профілі в Картах Google торговельного закладу чи закладу надання послуг або на спеціалізованих незалежних взебсайтах з відгуками (форумах).

У випадку, якщо на скаргу адміністрація закладу не реагує або не вдалось досягти згоди – споживач має право звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби за місцем проживання. Або направити офіційне звернення одним із наступних способів:

  •  заповнити форму на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби за посиланням https://bit.ly/348ShL1
  • скористатися чат-ботом у додатку Telegram за посиланням @derzhspozhivsluzhba_bot
  • написати листа на електрону пошту econsumer-info@dpss.gov.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: