Субота, 23 Листопада

У Дніпрі продовжують усувати аварійну ямковість на міських автошляхах. Роботи проводять, зокрема й струменевим методом за допомогою сучасної установки без перекриття руху транспорту. Нині роботи виконують по вул. Короленка, на ділянці від вул. Святослава Хороброго до вул. Ігоря Сікорського. Її довжина – близько 500 метрів, повідомляє «Дніпро Регіон» з посиланням на ДМР.

За словами заступника директора департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради Дмитра Коробова, цю ділянку дороги ремонтували наприкінці зими методом холодного асфальтування. Зараз є місця, де ремонт вже відпрацював свій термін – з?явилися ями та тріщини.

«Оскільки їх небагато, то вирішили виконати ремонт струменевим методом. При такому способі яма не збільшується за своєю площею. Видувають залишки бруду, обробляють бітумною емульсією і засипають щебенем. Це досить швидка технологія ремонту без перекриття руху транспорту. У місцях ремонту звужують лише проїжджу частину дороги. Основна перевага такого способу – як тільки яму чи тріщину на дорозі зробили, транспорт одразу може рухатися по ній», — розповів Дмитро Коробов.

Ремонт доріг струменевим методом  по місту вже виконаний на більше ніж 50 локаціях на площі близько 5 тис. квадратних метрів.

«Дуже добре, що у місті ремонтують дороги. А коли це роблять без перекриття руху, то ще краще. Для водіїв це дуже важливо. Машина зробила ремонт ями і одразу можна рухатися», — каже дніпрянин Олександр.

Загалом з початку року ремонт доріг у Дніпрі виконаний на більше ніж 200 локаціях. Загальна площа оновленого покриття становить близько 200 тисяч квадратних метрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: