Після об’єднання «Дніпрогазу» з НАК «Нафтогаз України» у багатьох абонентів виникають проблеми з передачею показань лічильників. В компанії наголосили, що попри організаційні зміни мешканці Дніпра та Дніпровського району можуть консультації щодо діяльності «Дніпрогазу» на особистому прийомі та за допомогою менеджерів Центрів обслуговування клієнтів, пише сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на офіційні сторінки АТ «Дніпрогаз» в соцмережах.
Адреси ЦОК:
- м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 34;
- м. Дніпро, просп. Слобожанський, 96а.
В одному приміщенні дніпряни зможуть швидко та комфортно отримати цілий комплекс послуг: укладання договорів на розподіл газу для фізичних та юридичних осіб, консультації щодо нарахувань за доставку газу, оформлення технічної документації на підключення до газорозподільної системи, встановлення або заміна газових приладів, лічильників, облаштування автономного газового опалення, технічне обслуговування газових мереж та приладів тощо.
Центр обслуговування клієнтів працюють за наступним графіком:
- понеділок – четвер, з 8.00 до 17.00, без обідньої перерви;
- п’ятниця, з 08.00 до 15.45, без обідньої перерви.
Додаткову інформацію щодо надання послуг з розподілу газу мешканці Дніпра та Дніпровського району можуть отримати у Контакт-центрі АТ «Дніпрогаз» за телефонами: (056) 78-78-104 та (056) 745-50-11 (у робочі дні, з 08.00 до 17.00).
Також нагадаємо, що відповіді на питання щодо споживання та розподілу газу можна отримати у операторів кол-центрів Газопостачальної компанії “Нафтогаз України” і Газмережі:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Дзвінки приймаються з 09:00 до 19:00 у робочі дні та вихідні, якщо вони припадають на 1-5 число місяця.