Легко! – стверджують у міністерстві цифралізації. Нескінченні довідки, підтвердження, оригінали, ксерокопії, сидіння в чергах — все це залишиться в минулому.
Вже зараз громадяни можуть подати документи для призначення пенсії онлайн, але їм потрібно прикріпити завірені електронним підписом копії документів. А потім звернутися до сервісного центру з оригіналами документів, щоб отримати пенсійне посвідчення. До того ж, ефективному впровадженню Е-пенсії заважають деякі правові колізії, через які органи досі просять громадян донести документи та підтвердити факт їхньої унікальності.
Гарні новини – дуже скоро послуга Е-пенсія стане повністю автоматизованою та максимально зручною!
Над чим працює Мінцифра?
- Змінимо положення Пенсійного Фонду, які містять вимоги щодо особистого подання інформаці.
- Забезпечимо взаємодію державних реєстрів. Непотрібно буде нести довідку медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) щодо інвалідності, адже такі дані органи зможуть отримати за запитом до централізованого банку даних з проблем інвалідності. Непотрібно годинами шукати довідки щодо пільг бо така інформація підтягнеться з відповідного реєстру.
- Забезпечимо можливість подання заяви через онлайн-сервіс “Дія”, де будуть усі державні послуги.
Головна ціль: зробити так, щоб усю необхідну для призначення пенсії інформацію шукали не заявники, а державні органи у тісній взаємодії між собою.
Як пенсіонер зможе отримати послугу в новому форматі?
Сидячи на дивані, можна буде зайти на портал “Дія” через сайт чи мобільний додаток і заповнити заяву.
Потім заявник отримає повідомлення про призначення пенсії і зможе забрати посвідчення у сервісному центрі.
Коли можна очікувати змін?
Плануємо з Пенсійним Фондом запустити новий формат послуги Е-пенсія цього року. Обов’язково повідомимо про запуск. Очікуйте наших анонсів.