Четвер, 9 Травня

Транспорт без кондукторів. Відмовитися від цієї професії планують у Дніпрі. Про це заявили у мерії. Мовляв, персоналу і так не вистачає, а на їхню зарплатню грошей витрачають більше, ніж виходить збирати за проїзд, розповідає Дніпро Регіон.

Та хто ж перевірятиме, чи не їдуть пасажири “зайцем” і як платитимемо по-новому? Андрій Замковий дізнавався.

Пані Надія працює кондукторкою вже понад 20 років. Зараз, окрім звичайних змін, ще й навчає стажерів, які приходять влаштовуватись у депо.

Робота не з легких, розповідає жінка. Бо треба і за грошима стежити, і за пасажирами.

«Вставати потрібно дуже рано, коли ще місто спить. І закінчується робота, коли вже місто спить. Дуже пізно, коли друга зміна закінчується. Люди в нас бувають різні. Тому повинна бути висока культура обслуговування, висока самодисципліна обов’язково, підвищена стійкість до стресів», — розповідає кондукторка Надія Михайловська.

Та деякий електротранспорт курсує без кондукторів. Фахівці кажуть: усе через те, що людей не вистачає. Наприклад, у третьому трамвайному депо замість необхідних чотирьохсот — працює трохи більше за половину.

«Люди звільняються і тут же приходять. В принципі, ми стоїмо на одному рівні кондукторів. Ми беремо повнолітніх, із 18 років, тому що матеріально-відповідальна робота, і у чоловіків, молодше 60 років, повинен бути військовий документ», — каже інспекторка з кадрів Трамвайного депо № 3 Ганна Климова.
«Для того, щоб закрити повністю наряд, потрібно 192 кондуктори кожен день. У нас працюють водії і без кондукторів. Багато оплачують через код, водій збирає, коли встигає. Не буде ж він бігати за кожним пасажиром», — говорить начальниця цеху експлуатації Трамвайного депо № 3 Наталія Стеценко.

Пільговики їздять безкоштовно, за посвідченнями, а електронною оплатою користується здебільшого молодь. Чи потрібні кондуктори в транспорті — однозначної відповіді у пасажирів немає.

Над цим питанням роздумують і у мерії.

Та прибрати кондукторів із трамваїв і тролейбусів можна буде тільки тоді, коли у місті повноцінно запрацюють електронні квитки.

«Зараз кондуктори є виключно в електротранспорті, а після впровадження електронного квитка ми покриватимемо весь транспорт. І приватний зокрема. Не буде такого, що буде звільнено 300 людей. Ми розуміємо, що після того, як весь громадський транспорт перейде, а це близько 1400 одиниць транспорту, то ми потребуватимемо і контролерів відповідну кількість», — говорить спеціаліст міського департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Іван Васючков.

Правки до закону про електронні квитки Верховна Рада ухвалить до кінця року, очікують у мерії. І тільки тоді у Дніпрі зможуть замінювати кондукторів на контролерів.

Джерело

Раніше ми писали 78 грн і 52 грн: в України вбивчі ціни на молоду картоплю (ФОТОФАКТ)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: