П’ятниця, 18 Квітня

Відтепер клієнти Дніпропетровськгазу можуть отримати детальні консультації в оновленому кол-центрі. Кваліфіковані спеціалісти газорозподільної компанії готові відповісти на всі звернення клієнтів, а також надати професійну допомогу у вирішенні будь-яких газових питань, пише сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на компанію.

Більше ніякої плутанини в контактах. Один дзвінок = кваліфікована консультація + відповіді щодо споживання та розподілу газу.

Це зручно та просто. Переконайтеся самі:

  •  066-300-2-888 (Vodafone);
  • 098-300-2-888 (Kyivstar);
  • 093-300-2-888 (Lifecell);
  • 057-708-01-87 (Укртелеком);
  •  056-747-36-35 (Укртелеком).

Дзвінки приймаються з 08:00 до 19:00 у робочі дні, а також вихідні, якщо вони випадають на календарну дату з 1 по 5 число місяця.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голоси
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Буду рада вашим думкам, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: