Неділя, 8 Вересня

Волонтер Андрій Козак повідомив, що в одній з великих мереж супермаркетів України касири обманюють покупців. Зокрема, працівники магазинів відмовляються надавати здачу в копійках, оскільки її нібито немає в касі, повідомляє Дніпро Регіон.

«Сьогодні в черзі на касі мав можливість спостерігати, як касирка без винятків кожному покупцеві готівкою недодавав здачу – мовляв, копійок немає. Звичайно, 50-70 копійок тебе не врятують, але все ж … Коли підійшла моя черга, пробивши мій товар, я отримав 200 грн і 30 копійок до сплати», – написав Козак на Facebook.

Він передав касирові лише 200 гривень, після чого жінка грубим голосом зажадала ще 30 копійок. Після цього волонтер дав касиру ще 2 гривні, але замість 1 гривні 70 копійок здачі отримав всього одну гривню.

«Цікаво, що близько десяти чоловік, які вже розрахувалися раніше, за моїми спостереженнями, також недоотримали свою здачу. І одна бабуся, яка запитала, де її здача, у відповідь отримала хвилю хамства і обурення, нібито на 80 копійок стара не збідніє, біжи звідси», – заявив Козак.

За його словами, якщо мільйон покупців тільки за один місяць недоотримають по 70 копійок здачі, тоді подібні супермаркети отримають 700 тисяч гривень надприбутки

«Правда, копійки вже не так мізерно виглядають? А якщо взяти всі торгові центри, тоді в результаті маємо десятки втрачених мільйонів ?! Наприклад, можу сказати, що за будь-якої розплату готівкою я не отримую повної здачі », – підкреслив Козак.

Волонтер додав, що проблема відсутності здачі це не тільки проблема продавця, а перш за все – підстава для його відповідальності.

Друкуємо пост, який написав Андрій Козак:

Сьогодні зайшов в АТБ,  ДІСТАЛО
Українці, не хочу цим дописом викликати хвилю обурення проти АТБ, адже така ситуація майже в кожному супермаркету України чи то Сільпо чи Ашан і т.д..
Знаєте, я розумію тепер одне, як в Україні стають олігархами.. а все дуже просто, і причина тому наший «тупізм»… «тупізм» або прсто елементарне мовчання простих українців..
Сьогодні в черзі на касі мав змогу спостерігати, як касирка без виключень кожному покупцю готівкою недодавала решту, мовляв копійок немає.
Звичайно 50-70 копійок тебе не врятують, але все ж таки..
Коли підійшла моя черга, пробивши мій товар я отримав 200 грн та 30 копійок до сплати..
Звичайно 30 копійок у мене не було, хоча раніше я завжди давав наприклад 201 гривню, цей раз я вирішив не додати ці копійки, які нібито значення не мають і передав касиру лише 200 грн і ось саме цікаве почалося.
Касир грубим голосом попередила мене: «шановний, тут вам не олен клюзі,тобто все включено, я ж вам сказала 200 грн 30 копійок, чи ви на екрані не бачите?!».
Згоден, хоч і трішки хамовито, але 30 копійок теж гроші, та й мабуть недостачу спишуть на неі, тому без вагань даю її 2 гривні, а решти отримую замість 1 грн 70 копійок лише одну гривню.
І саме цікаво в ситуації, що близько десяти людей, як вже розрахувалися раніше, як я написав вище, за моїми спостереженнями також недоотримали своєї решти. І лише одна бабуся, яка запитала де її решта, у відповідь отримала хвилю хамства та обурення, нібито на 80 копійок стара не збіднієш, тікай звідси !
Отож, давайте рахувати, якщо мільйон покупок лише за один місяць не доотримають по 70 копійок решти, тоді подібні супер маркети отримають 700 000 зайвого прибутку.
Правда, копійки вже й не так мізерно виглядають ? А якщо взяти всі торгові центри, тоді в результаті маємо десятки втрачених мільйонів ?! Наприклад можу сказати, що при кожній розплаті готівкою я не отримую повної решти.
Мабуть в коментарях зараз будуть писати, а що касир зробить, коли вона не має, решти ? Мабуть відповідь тут елементарно логічна, а чому це має бути проблемою покупця ?
Одним словом, проблема відсутності здачі (решти) в продавця чомусь стає проблемою вашою. Однак ви повинні пам’ятати, що це не тільки проблема продавця, а перш за все – підстава для його відповідальності.
Підпунктом 2.13 Положення про ведення касових операцій в національній валюті України №637 визначено, що підприємства та підприємці мають забезпечувати наявність у касі банкнотів і монет для видачі здачі. Відсутність такої розмінної монети є підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності за ст.164-2 КУпАП, що загрожує посадовим особам підприємства штрафом.
А також за статистичними даними, зараз інснують близько 20 відпрацьованих схем, як обманути покупця, і саме головне, що такими схемами користуються близько 90% продавців. Отож пильнуйте ваші чеки, адже дуже часто там може з’явитися товар, про існування якого ви й не догадаєтеся.
Я цим дописом не хочу комусь запропонувати не робити покупок в АТБ, Сільпо, Ашані чи будь якому іншому супермаркеті..цим дописом я хочу показати, що нас постійно на****** на кожному кроці, і вина цьому лише нас.. адже сьогодні ми мовчимо за 70 копійок, а завтра ми мовчимо коли у нас забирають наші пенсіі, зарплати, комунальні послуги, відпочинок, виплати на дітей і т.п..
Прсто пам’ятайте, що сьогоднішні 20-50
Копійок, які вам не додали, завтра зроблять з вас і веших дітей жебраків, натомість самі власники кожного тижня, місяця отримають мільйони зайвого прибутку, а все тому, що вони знають і дотримуються правила, що копійка гривню береже.
Розумним дякую за поширення. Сподіваюся адекватних більшість, – повідомив Андрій Козак.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

4.3 6 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

3 Коментарі
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Конечно кто виноват? Кассир это же ОПГ! Уважаемый идите не волонтёрами, а работать и все особенности проффесий изучать, если вы бесплатно работать можете я думаю и за деньги поишачите! А рассказывать как кассиры вас обманывают!? А вы когда нибудь были на их месте? Когда у вас в кассе все денежные знаки не меньше номиналом в одну гривну! Как думаешь она должна свои деньги с кармана тебе отдать? Или достать пилу по металлу и отрезать 30%? А теперь по существу для недалёких! Размен монет и купюр возит банк! То есть банк забирает наличку большими купюрами, которые вы приносите после зарплаты. (Вы… Читати далі »

Манипуляция в ответе на статью: т.е если в статье есть аргументация и на подзаконные акты а “ответе” только лозунги и эмоции. Кассир очень тяжелая работа- но это не дает право хамить и обманывать покупателей. С другой стороны коллектив магазина может требовать от ответственного руководителя решения проблемы (не боясь быть уволенным). Скажите пи***еть не мешки ворочать -согласен, но молчание приведет к еще худшим проблемам

По поводу копления мелочи – хранилища Банков забиты купюрами 10, 20 грн., только их не выпускают обратно, с целью перевести всех на электронное обращение, также и с мелочью…

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
3
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: