Вівторок, 7 Травня

24 години на добу в режимі реального часу чат-бот НСЗУ надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19. 

Національна служба здоров’я України у співпраці з компаніями Infobip та Rakuten Viber запустила чат-бот з інструкціями щодо COVID-19. Лікарі, водії швидкої допомоги, пацієнти та представники органів місцевого самоврядування можуть за допомогою цього каналу отримувати відповіді і поради по найбільш важливим питанням щодо корона вірусу COVID-19. Інформація буде постійно оновлюватися і доповнюватися додатковими інструкціями.

Для того, щоб почати співпрацю з чат-ботом НСЗУ, потрібно увійти в Вайбер на смартфоні і відсканувати QR-код, відображений на малюнку. Для початку діалогу в каналі необхідно відправити повідомлення із словом «Коронавірус».

Чат-бот у Viber був налаштований у співробітництві з компанією Infobip, яка надала свою комунікаційну платформу. Спеціалісти компанії також допомогли налаштувати чат-бота. Компанія Rakuten Viber забезпечила доступ до каналу та можливість передачі повідомлень. Чат-бот запущений у співпраці з БФ «100% життя».

Нагадаємо, раніше ми писали, COVID-19: На Дніпропетровщині підтвердили 8 нових випадків захворювання

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: