24 години на добу в режимі реального часу чат-бот НСЗУ надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19.
Національна служба здоров’я України у співпраці з компаніями Infobip та Rakuten Viber запустила чат-бот з інструкціями щодо COVID-19. Лікарі, водії швидкої допомоги, пацієнти та представники органів місцевого самоврядування можуть за допомогою цього каналу отримувати відповіді і поради по найбільш важливим питанням щодо корона вірусу COVID-19. Інформація буде постійно оновлюватися і доповнюватися додатковими інструкціями.
Для того, щоб почати співпрацю з чат-ботом НСЗУ, потрібно увійти в Вайбер на смартфоні і відсканувати QR-код, відображений на малюнку. Для початку діалогу в каналі необхідно відправити повідомлення із словом «Коронавірус».
Чат-бот у Viber був налаштований у співробітництві з компанією Infobip, яка надала свою комунікаційну платформу. Спеціалісти компанії також допомогли налаштувати чат-бота. Компанія Rakuten Viber забезпечила доступ до каналу та можливість передачі повідомлень. Чат-бот запущений у співпраці з БФ «100% життя».
Нагадаємо, раніше ми писали, COVID-19: На Дніпропетровщині підтвердили 8 нових випадків захворювання