Неділя, 8 Вересня

Конфлікт розгорівся ввечері в четвер, 8 квітня, в супермаркеті «АТБ», розташованому по проспекту Шевченка. Про те, що відбулося повідомляє Дніпро Регіон.  з посиланням на “Событие”.

Журналіст став свідком фіналу цих подій, які мали місце недалеко від кас.

Як все відбувалося

Покупець і співробітник АТБ були на емоціях (але бійки між ними не сталося). В ході конфлікту охоронець магазину бризнув покупцеві в обличчя якимось аерозолем (судячи по запаху, який потім ще хвилин 10 залишався в повітрі, це міг бути якийсь перцевий спрей). Відвідувач після цих подій вибіг з магазину, а до зазначеного охоронця АТБ підійшов покупець, який став свідком того, що сталося. Він почав ставити питання співробітнику АТБ, на якій підставі той бризнув в обличчя людини з балончика.

Через кілька хвилин в торговому залі з’явилися представники охороною фірми. Вони шукали відвідувача, який нібито став причиною конфлікту.

Але «проблемний» покупець більше не приходив. Трохи почекавши, співробітники охоронної фірми поїхали.

Що кажуть в адміністрації супермаркету

Журналіст поспілкувався з адміністрацією магазину. Їх пояснення були наступними. Нібито вказаний покупець зробив зауваження щодо одного з товарів. Представники магазину врахували його побажання, але на цьому він не зупинився. З їх слів, він почав ображати охоронця, і навіть погрожувати йому. Про фінал того, що сталося, ми розповідали вище.

За інформацією адміністрації магазину, конфлікт міг би не дійти до точки кипіння, якби раніше приїхала охоронна фірма, викликана по «тривожній кнопці». Керівництво магазину запевнило, що з охоронцем, який повівся таким чином, розберуться.

Що кажуть в охоронному агентстві

Журналіст знайшов фірму, яка забезпечує охорону даного супермаркету. Репортеру розповіли, що діяли згідно з інструкції: прибули на місце виклику протягом 4-х хвилин (при нормативному часу прибуття – 5 хвилин).

Від автора. На скільки відомо журналісту, подібні спреї в закритих приміщеннях зазвичай не застосовуються. Співробітники супермаркетів, які сприймаються покупцями як «охорона», мають, як правило, лише контрольні функції. В екстрених ситуаціях вони повинні викликати поліцію або охоронну фірму. З урахуванням викладеного, було б правильно, щоб керівництво «АТБ» уважно розібралося в цьому інциденті (розголос, що сталося напевно буде цьому сприяти). При цьому (не виправдовуючи охоронця) доводиться констатувати, що будь-яка робота з клієнтами сьогодні дуже непроста: карантин, люди озлоблені, на нервах і будь-яке непорозуміння може призвести до конфлікту.

Раніше ми писали АТБ запускає власну платіжну картку АТБ-Pay: стосується кожного

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: