Субота, 23 Листопада

Споживачі газу, які придбали нову квартиру чи будинок, мають пройти обовʼязкову процедуру переоформлення особового рахунку. Для цього необхідно звернутися до найближчого центру обслуговування клієнтів Дніпропетровськгазу в регіоні, повідомляє сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на прес-службу компанії.

Перед візитом споживач має підготувати пакет документів:

  1. Копія паспорту/ID-карта з довідкою про місце реєстрації.
  2. Копія ідентифікаційного коду.
  3. Письмова заява — зразок нижче.
  4. Документ, що підтверджує право власності на квартиру/приватний будинок — договір купівлі-продажу, обміну, свідоцтво про право на спадщину, витяг з державного реєстру.
  5. Довідка про склад сім’ї та безпосередньо присутність зареєстрованих у житловому приміщенні осіб.
  6. Технічний паспорт на майно.
  7. Довідка про склад зареєстрованих відносно місця, до якого оформлюється договір.
  8. Посвідчення про отримання інструктажу з безпечного використання газу в побуті та користування газовими приладами.
  9. Паспорт та код співвласників з їх письмовою згодою на переоформлення.

Адреси та графік роботи центрів обслуговування клієнтів можна дізнатися у Facebook Messenger АТ “Дніпропетровськгаз” – https://dnp.naftogaz.com/

Якщо залишилися додаткові запитання, споживачі можуть звернутися до оновленого кол-центру:

  • 066-300-2-888 (Vodafone);
  • 098-300-2-888 (Kyivstar);
  • 093-300-2-888 (Lifecell);
  • 057-708-01-87 (Укртелеком);
  • 056-747-36-35 (Укртелеком).

Дзвінки приймаються з 08:00 до 19:00 у робочі дні, а також вихідні, якщо вони випадають на календарну дату з 1 по 5 число місяця

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: