Споживачі газу, які придбали нову квартиру чи будинок, мають пройти обовʼязкову процедуру переоформлення особового рахунку. Для цього необхідно звернутися до найближчого центру обслуговування клієнтів Дніпропетровськгазу в регіоні, повідомляє сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на прес-службу компанії.
Перед візитом споживач має підготувати пакет документів:
- Копія паспорту/ID-карта з довідкою про місце реєстрації.
- Копія ідентифікаційного коду.
- Письмова заява — зразок нижче.
- Документ, що підтверджує право власності на квартиру/приватний будинок — договір купівлі-продажу, обміну, свідоцтво про право на спадщину, витяг з державного реєстру.
- Довідка про склад сім’ї та безпосередньо присутність зареєстрованих у житловому приміщенні осіб.
- Технічний паспорт на майно.
- Довідка про склад зареєстрованих відносно місця, до якого оформлюється договір.
- Посвідчення про отримання інструктажу з безпечного використання газу в побуті та користування газовими приладами.
- Паспорт та код співвласників з їх письмовою згодою на переоформлення.
Адреси та графік роботи центрів обслуговування клієнтів можна дізнатися у Facebook Messenger АТ “Дніпропетровськгаз” – https://dnp.naftogaz.com/
Якщо залишилися додаткові запитання, споживачі можуть звернутися до оновленого кол-центру:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Дзвінки приймаються з 08:00 до 19:00 у робочі дні, а також вихідні, якщо вони випадають на календарну дату з 1 по 5 число місяця