Неділя, 28 Квітня

 Протягом усіх новорічних та різдвяних святфахівці ДТЕК Дніпровські електромережі надаватимуть повний перелік послуг . Передати показання та повідомити про аварію можна онлайн – не виходячи з дому. Сервіси будуть доступні 24/7, повідомляє Дніпро Регіон з посиланням на пресслужбу ДТЕК.

Для зручності та безпеки клієнтів в умовах пандемії ДТЕК Дніпровські електромережі запровадив зручні онлайн-сервіси та канали дистанційної комунікації. До послуг жителів Дніпропетровської області – широкий перелік варіантів зв’язку, за допомогою яких можна передати покази, оформити заявку на візит фахівця  або задати будь-яке питання, що стосується послуг розподілу. Це сайт компанії, Особистий кабінет, Viber-чат, офіційна сторінка у Facebook. Всі вони доступні в цілодобовому режимі.

 «Кінець року – завжди «найгарячіша» пора за кількістю дзвінків та звернень, що, звичайно ж, позначається на швидкості додзвону в кол-центр компанії. Аби не витрачати час та не чекати у телефонній черзі з’єднання з оператором, – щиро радимо користуватися альтернативними каналами зв’язку. Скористайтеся сайтом, напишіть нам в Viber, Facebook. Немає різниці, за яким з цих каналів наші фахівці  отримають повідомлення. Всі вони обробляються в режимі 24/7 та не залишаються без уваги», — зазначила керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі Олена Лабога.

Для передачі показів лічильника є три зручних канали зв’язку:

  1. Проста та зручна веб-форма на сайті без необхідності реєструвати особистий кабінет
  2. Особисте повідомлення на сторінці ДТЕК Дніпровські електромережі в Facebook
  3. Автоматичний сервіс передачі показів у кол-центрі. Телефонуйте за номерами +38 (056/066/067) 790-99-00 та обирайте кнопку “2”

Крім того, через сайт www.dtek-dnem.com.ua можна:

  • замовити всі типи робіт з лічильниками (в тому числі перевірку та встановлення);
  • замовити нове приєднання до мереж;
  • збільшити потужність;
  • дистанційно укласти договір на розподіл електроенергії при зміні власника без змін технічних параметрів (документи клієнт отримує в електронному вигляді або поштою);
  • подивитися Карту планових відключень електроенергії через проведення ремонтних робіт та дізнатися час, коли відновлять електропостачання;
  • повідомити про аварію та замовити інші види послуг.

Важливо: Покази лічильників побутовим клієнтам рекомендуємо передавати в останній день кожного місяця. Це дозволить сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а постачальнику – рахунки за спожиту електроенергію. Якщо клієнти не передають покази своєчасно, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.

Нагадаємо, раніше ми писали, більше 3 мільйонів кібератак зафіксовано минулого тижня в Україні

Також розповідали про те, що на Дніпропетровщині громаді повернули земельну ділянку

Підписуйтесь на Дніпро Регіон  у Facebook

Підписуйтесь на Дніпро Регіон у Telegram

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: