Коса Арабатська Стрілка – одне з найпопулярніших місць відпочинку на азовському узбережжі для багатьох українців і гостей із ближнього зарубіжжя. Курорт має багаті природні ресурси та потужний оздоровчий потенціал, але часто цей факт залишається непоміченим. Деякі відпочивальники навіть не підозрюють про всі можливості рекреаційної зони і не використовують їх у повному обсязі. Нещодавно на просторах інтернету з’явився новий медіа-проєкт «Арабатська Стрілка», який детально знайомить із особливостями коси і дає відповіді на більшість питань про відпочинок на ній, повідомляє Дніпро Регіон з посиланням на УНН.
Рівень морського туризму в Україні в останні роки помітно зріс, але усталена думка про його низьку якість змушує багатьох шукати альтернативу за кордоном. Частина співвітчизників воліють платити за відпочинок в Туреччині, Єгипті та інших країнах, який часто обмежується виключно територією готелю і басейном, не бажаючи помічати того, що знаходиться зовсім поруч.
Відсутність якісних інформаційних послуг тільки погіршує ситуацію. У той час, коли країни зарубіжжя щосили піарять свої курорти, вітчизняні здравниці залишаються обділеними увагою. Але, як відомо, під лежачий камінь вода не тече, і для залучення туристів потрібні сучасні рішення, здатні показати, що таким курортам як Арабатка є, чим дивувати.
Яскравим прикладом такого рішення стало відкриття незалежного інформаційно-туристичного медіа-проєкту «Арабатська Стрілка».
«Для того, щоб курорт став затребуваним, про нього, як і про будь-який товар або продукт, потрібно говорити, його потрібно показувати. Тим більше, коли показувати є що. А у випадку з Арабатської Стрілкою це не тільки Азовське море і десятки кілометрів широких пляжів, але ще і солоні озера з їх цілющою ропою і грязями, термальні джерела, які роблять можливим відпочинок весь рік, унікальне гліцеринове озеро і неймовірної краси Рожеве озеро. І все це в одному місці, розповідає головний редактор проєкту, Евген Смєльчаков. – Наша мета – показати потенційним відпочивальникам, що представляє собою коса зараз. Ми не рекламуємо курорт, він робить це за нас. Ми лише точно, правдиво і з допомогою перевірених фактів розповідаємо про нього, щоб люди могли знати, куди вони їдуть, на що можуть розраховувати, що цікавого можна подивитися, а далі самостійно прийняти рішення про те, чи варте воно того».
З цією метою редакцією проєкту створено та розміщено на сайті Арабатка.UA. близько 60 авторських статей, які висвітлюють відпочинок всебічно: кліматичні і погодні умови на косі, особливості моря і пляжів на різних її відрізках, рівень інфраструктури по районам курорту з описом основних розважальних об’єктів, закладів громадського харчування та торгових точок, можливості для організації харчування, способи проїзду і варіанти житла. До слова, для популярних готелів, баз відпочинку і пансіонатів складені окремі докладні огляди з цінами і контактними даними.
Окрему увагу приділено природним цікавинкам: де знаходяться, що собою представляють, як використовуються в лікувально-оздоровчих цілях.
Про достоїнства курортної зони можна не тільки прочитати, багато з них можна побачити за допомогою онлайн веб-камер, встановлених силами редакції, а також частково з ініціативи голови Щасливцевської сільської ради Віктора Плохушко і в партнерстві з деякими готелями.
Всього на сьогоднішній день функціонує 27 веб-камер, які у високій якості ведуть відеотрансляцію з різних куточків Арабатської Стрілки і міста Генічеськ. Надалі їх кількість планується збільшити. Весь контент сайту також регулярно розширюється, з’являються нові актуальні текстові та фотоматеріали.
Відзначимо, що авторами НМП «Арабатська Стрілка» був раніше створений і успішний наразі інший масштабний проєкт «Кирилівка.Укр», який зіграв істотну роль в популяризації однойменного курорту. Таким чином, є надії, що подібний успіх найближчим часом очікує і Арабатську косу.