fbpx

Жителі Дніпропетровщини віддають перевагу онлайн-сервісам

Жителі Дніпропетровщини віддають перевагу онлайн-сервісам

Жителі Дніпропетровщини віддають перевагу онлайн-сервісам: наразі показання лічильника через інтернет передають 88% клієнтів YASNO, решта повідомляють дані телефоном. Електропостачальник склав рейтинг способів, якими найчастіше користуються мешканці області.

1 місце. Особистий кабінет – 77% звернень

Передавати показання лічильника через Особистий кабінет на сайті YASNO зручно тим, що одразу розраховується сума до сплати, яку можна внести за декілька секунд без комісії.

2 місце. Дзвінок до контакт-центру – 10% звернень

Оператори фіксують показання за телефоном (056/067/050) 770-11-55 щодня з 8:00 до 18:00.

3 місце. Мобільний додаток Dnipro YASNO – 5% звернень

Це мобільна версія Особистого кабінету, якою зручно користуватися зі смартфона чи планшета. Встановити додаток можна через GooglePlay або AppStore.

4 місцеФорма передачі показань на сайті YASNO – 4% звернень

На сайті YASNO внести показання лічильника можна навіть без реєстрації та входу до Особистого кабінету. Достатньо вказати особовий рахунок та поточні дані.

5 місце. Автовідповідач – 2% звернень

Щоб повідомити показання без з’єднання з оператором, потрібно зателефонувати до контакт-центру YASNO та натиснути кнопку 3.

6 місце. Чат-бот у Viber – 1% звернень

Сервісбув запроваджений наприкінці квітня та набирає популярності, оскільки дозволяє передавати показання лічильника за одним або кількома особовими рахунками, а також допомагає підібрати енергоефективні рішення для кожної родини.

7 місце. Електронна пошта та Facebook – 1% звернень

Написавши листа на електронну пошту або повідомлення на сторінці постачальника у соціальний мережі, можна не лише передати показання, а й отримати консультацію з питань нарахувань та розрахунків за електроенергію.

«Достатньо всього декілька хвилин на місяць, щоб передати показання електролічильника та сплатити за електроенергію, не виходячи з дому. Ми створюємо та вдосконалюємо онлайн-сервіси для зручності та комфорту наших клієнтів», — сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: