Неділя, 8 Вересня

На численні побажання споживачів «Газмережі» розробили вдосконалений особистий кабінет із дотриманням принципів інформаційної безпеки. З ціллю забезпечити якісну цілодобову комунікацію та розширити можливості клієнтів в онлайн-сервісі було суттєво доопрацьовано меню послуг,  пише «Дніпро Регіон» з посиланням на компанію.

Першими оновленою платформою скористаються споживачі Кропивницької та Дніпровської філій ТОВ «Газорозподільні мережі України» – понад 600 тисяч клієнтів.

Особистий кабінет має мультифункціональну систему, що дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.

Серед доступних опцій:

  • сплата за послуги розподілу газу з функціями Google Pay та Apple Pay;
  • передача показань газового лічильника;
  • завантаження і друк квитанцій;
  • перегляд історії розрахунків;
  • дата планової повірки лічильника та інше.

Сервіс – зручний, зрозумілий та доступний 24/7.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: