У Дніпрі школярі мають право на безкоштовний проїзд в електротранспорті, а також на знижку 25 % у міських автобусах. Для цього достатньо мати дійсний учнівський квиток — як фізичний, так і електронний у застосунку «єДніпро». Але є випадки, коли водії міського транспорту відмовляються перевозити дітей за учнівськими квитками або не застосовують знижку. Куди звертатись у разі відмови у пільговому проізді за учнівським квитком розповів директор КП «єДніпро» Артем Трапезников, пише Дніпро Регіон.
З лютого 2025 року діє оновлена система його оформлення — усі дані тепер вносить навчальний заклад, тому батькам не потрібно заповнювати жодних анкет чи форм. У разі переходу до 5-го або 10-го класу необхідно оновити фото, а при втраті квитка — подати заяву на перевипуск до школи.
Усі діти, які мають дійсний учнівський квиток, мають законне право на безкоштовний або пільговий проїзд. У разі виявлення таких випадків, мешканці можуть повідоити про такі випадки на гарячу лінію «єДніпро» за телефонами: 067-876-94-49, 050-876-94-49, 063-876-94-94. З усіма перевізниками буде проведено додаткову роз’яснювальну роботу.
Довідка:
Перший учнівський виготовляють до 21 дня. Якщо квиток не надійшов, зверніться до школи для передачі інформації до КП «єДніпро». Повторне виготовлення у разі втрати займає до 3 місяців.