Субота, 27 Квітня

Сьогодні «Інстаграм» і «Фейсбук» рясніють пропозиціями відпочинку на морі з варіантами житла на будь-який смак і обіцянками простого бронювання. У той же час ці майданчики є одним з найпривабливіших плацдармів для аферистів і шахраїв. Експерти запорізького видання «Акцент» розповіли про причини, за якими краще відмовитися від бронювання відпочинку за допомогою мереж і сайтів безкоштовних оголошень, повідомляє Дніпро Регіон.
Популярні соціальні мережі вже давно розширили свої функціональні межі, і зараз це не тільки майданчики для спілкування, а й ефективні платформи для реклами готелів і для вивудження грошей шахраями у довірливих людей.
З одного боку, всі ці соціалки є добрими помічниками в просуванні якісних послуг, але з іншого – залучають «винахідників», охочих нажитися на довірливості та безпечності потенційних відпочивальників.
Багато недобросовісні власники житла не гребують самими примітивними методами обману, а деякі рекламодавці і зовсім є не власниками, тобто ніяких «номерів у моря» у них і немає.
При цьому проконтролювати, хто і яким чином веде рекламну сторінку, практично неможливо, а якщо виникають якісь тертя з обдуреним користувачем, її легко видалити, залишившись при цьому абсолютно безкарним.
Тепер розберемося докладніше в причинах, по яких не варто довіряти обіцянкам про «найкращому відпочинку» в «Інстаграм», «Фейсбук» і на інших інтернет-майданчиках без суворої модерації (наприклад, на сайтах безкоштовних оголошень).

Причина № 1. Приписування права власності на об’єкт сторонньою людиною

Згідно статистики, до 20% оголошень в соцмережах, а також на платформі OLX не належать власникам житла або уповноваженим особам. Простіше кажучи, аферист може видати чужу базу відпочинку або готель за свій і спокійно отримувати гроші як передоплату за номери.
Навіть якщо відпочиваючий захоче переконатися в достовірності інформації і попросить, наприклад, додаткове фото території або номера, виявити обман не так просто. Автор оголошення міг відпочивати тут або поруч раніше, а потрібне фото буде у нього в архіві.
Добре ще, якщо підступ виявиться заздалегідь і не виллється в велике розчарування і крах всіх планів на відпочинок вже на місці.

Причина № 2. Фото, що вводять в оману

 

Фото в «Інсті» і «Фейсбуці» часто презентують об’єкт тільки в найвигідніших ракурсах з розрахунком на емоції замість тверезої оцінки ситуації. Можна сфотографувати один оновлений номер і не показувати стан інших, виставити фото з санвузлом в номері категорії «Люкс» і не акцентувати увагу на тому, як виглядають загальні туалети для номерів «Економ».
До того ж залита сонцем територія і видніється вдалині море і пляж самі собою створюють «потрібний» емоційний фон і відволікають від деталей, які хотілося б приховати.
Таким чином, сучасна база відпочинку з комфортабельними умовами на ділі може виявитися пережитком минулої епохи, який недбайливі власники намагаються втюхати по абсолютно необґрунтованій ціні.
Ну, а «All Inclusive» може включати навіть сальмонелу в окрошці (як це сталося з однієюз базою у Кирилівці, яка активно залучала клієнтів через Інстаграмм в 2020 році).

Причина № 3. Маніпуляція відгуками

Багатьом відпочиваючим прийняти правильне рішення у виборі житла допомагає досвід попередніх мешканців, адже краще вчиться на чужих помилках. Але в соціальних мережах контролювати характер і кількість відгуків легше, ніж будь-де.
Рекламодавець може запросто видаляти всі неугодні коментарі, а при бажанні можна легко створити купу фейковий сторінок і «накидати» масу позитивних відгуків з хвалебними одами на адресу даного місця.

Причина № 4. Завищені ціни.

Не всі власники туристичних об’єктів ведуть сторінки в соцмережах самостійно. За великою часткою реклами стоять агенти, які перекладають на плечі відпочиваючих комісію за свої послуги.
В результаті номер через «Інстаграм» або «Фейсбук» може коштувати дорожче, ніж безпосередньо в готелі.

Причина №5. фіктивність об’єкта

Створити готель-привид в соціальній мережі під силу навіть школяреві. Всі потрібні фотографії, описи та інша необхідна інформація на багатьох туристичних ресурсах і просто на просторах інтернету знаходяться у вільному доступі. Потрібно тільки скопіювати відповідні фото та описи до них, скомбінувати все це, вибрати назву (краще з тих, що на слуху), і ось вже ефемерний об’єкт готовий.

Добре вірити, але краще бути впевненим

Більшість недобросовісних власників житла і шахраїв розраховують на довірливих туристів, які не звикли аналізувати інформацію. Але саме аналіз дозволяє уберегтися від зайвих розтрат і негативних емоцій.
Щоб бути впевненим у позитивному виборі готелю або базі відпочинку варто просто трохи більше часу витратити на пошуки: перевірити відомості про об’єкт за кількома джерелами, порівняти вказану адресу з даними на карті, звернути увагу на якість і кількість фотографій, порівняти їх з текстовим описом і врахувати якість подачі інформації в цілому.
На багатьох регіональних сайтах використовуються оригінальні фото, виконані редакторами при виїзді на об’єкт. У Кирилівці – до проектів такого роду відноситься Azov.UA, Кирилівка.Укр і ряд інших. На Арабатській Стрілці – Arabatka.UA, «Арабат»  та ін. Але не буде зайвим звірити контакти готелів на цих сайтах і між собою.
На закінчення відзначимо, що «Інстаграм» і «Фейсбук» з самого початку орієнтовані на спілкування між людьми «на рівних», але в підсумку, в контексті вибору житла для відпочинку несуть в собі не стільки інформаційне навантаження, скільки націлені на створення красивої картинки. А картинка, як відомо, часто буває оманливою.

Нагадаємо, раніше ми писали Поїздка на Азовське море: як дістатися і де відпочити

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: