У Дніпрі на минулому тижні декілька днів поспіль мітингували співробітники кур’єрської доставки Bolt. Вони стверджували, що компанія прибрала оплату за відстань до ресторану, у зв’язку з цим люди втратили більшу частину заробітку, пише сайт «Дніпро Регіон».
Ось як нам прокоментували ситуацію представники роботодавця:
«Bolt Food ― це платформа, яка об’єднує кур’єрів, ресторани та їхніх клієнтів і забезпечує доставку їжі у найбільш швидкий, доступний і зручний спосіб.
Для того щоб надавати всім нашим клієнтам (кур’єрам, закладам харчування та їхнім користувачам) максимально вигідні умови, ми застосовуємо алгоритми балансу попиту і пропозиції. Вони передбачають гнучку систему бонусів для кур’єрів, систему знижок для залучення нових клієнтів, різноманітні акції тощо.
Високий прибуток кур’єра формується за рахунок поєднання базового доходу та бонусів і забезпечується завдяки наявності достатньої кількості замовлень. Саме тому ми залишаємо за собою право комбінувати ці інструменти. Водночас дохід кур’єрів нашої платформи є стабільно високим завдяки щораз вищій кількості замовлень. Надалі ми плануємо продовжувати стимулювати зростання попиту на послугу Bolt Food, інвестуючи в цей напрям. Така політика буде економічно вигіднішою як для компанії, так і для кур’єрів. Компанія зможе збільшити базу клієнтів, підключити нові ресторани до застосунку і покращити пропозицію. Своєю чергою кур’єри зможуть отримувати більше замовлень і підвищувати свій прибуток. Наразі рівень можливого доходу для кур’єрів на платформі Bolt Food є найвищим на ринку України.
Ми, команда Bolt Food, віримо в те, що щасливі кур’єри надають кращий сервіс людям, які замовляють швидку доставку їжі. Тому ми регулярно повідомляємо про всі новини та заплановані зміни в роботі системи і просимо надавати зворотний зв’язок із цих питань. Ми прагнемо забезпечити найвигідніші умови для всіх наших клієнтів і партнерів».