Кабінет міністрів на засіданні в середу, 20 жовтня, скасував як нереалізоване розпорядження №1136 від 4 листопада 2015 року “Про передачу нерухомого майна аеродрому” Кайдаки “(Дніпропетровськ) в сферу управління Міністерства оборони”, повідомляє Дніпро Регіон з посиланням на mbiz.censor.net.
Згідно з пояснювальною запискою до проекту розпорядження Кабміну, він розроблений Міністерством оборони за власною ініціативою в зв’язку з “відсутністю фактичних перспектив і доцільності” реалізації розпорядження від 2015 года ..
У міністерстві пояснюють, що Фонд держмайна чотири роки вів судові процеси з метою розірвання договору купівлі-продажу та повернення державі пакету акцій ВАТ “Авіаційна компанія” Дніпроавіа “, проданого в 2009 році фірмі” Галтера “, підконтрольної Ігорю Коломойському. Однак постановою Верховного Суду від 7 травня 2020 року злітно-посадкова смуга аеродрому “Дніпропетровськ” залишена у власності ТОВ “Галтера”.
Крім того, Міністерство інфраструктури в рамках виконання розпорядження від 2015 року початок інвентаризацію аеродрому для його передачі Міністерству оборони, але вони не були завершені. Йшлося про штучну злітно-посадковій смузі, диспетчерському пункті системи посадки і будівлі радіолокаційного ретранслятора ближнього маяка.
Як повідомлялося, в жовтні Госпсуд Дніпропетровської області закрив провадження у справі за банкрутство ПАТ “Авіаційна компанія” Дніпроавіа “, яке в жовтні 2017 року ініціювало ПАТ” Укртатнафта “. Обидві компанії належать олігарху Ігорю Коломойському і партнерам. Свою заборгованість” Дніпроавіа “тоді визнала і рішення суду про її наявність не заперечується.
Справа про банкрутство було відкрито після того, як Фонд держмайна почав судовий процес з вимогою розірвати договір купівлі-продажу 94,6% акцій “Дніпроавіа” в 2009 році фірмі “Галтера” Коломойського.
Свій позов Фонд держмайна мотивував неналежним виконанням “Галтера” зобов’язання передати злітно-посадкову смугу, радіомаякову систему і земельні ділянки, на яких вони розташовані, у власність держави в 2014 році.
Крім того, за оцінками ФДМ, “Галтера” з передбачених приватизаційним договором 882,1 млн грн інвестицій в оновлення аеропорту “Дніпропетровськ” (в т.ч. реконструкцію злітно-посадкової смуги) до кінця 2014 року внесла лише 142,1 млн грн.
Однак після кількох років судових процесів, Верховний суд в травні 2020 року остаточно встав на сторону компанії Коломойського і відмовив в задоволенні позову ФДМ.
Раніше ми писали У Дніпрі 21 та 22 жовтня заплановане масштабне відключення газу (Адреса)