П’ятниця, 17 Травня

На жаль, нерідкими є випадки, коли пасажири стикаються з неприйнятною поведінкою водіїв у громадському транспорті. Хамство, порушення правил дорожнього руху, невидача талонів, їжа та куріння в салоні – ось лише деякі з проблем, з якими можуть зіткнутися дніпряни, пише сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на Вгороде.

Куди ж можна скаржитися на неналежне обслуговування?

Гаряча лінія міської ради: (056) 732-12-12; (095) 732-12-12; (096) 732-12-12; (073) 732-12-12.

Сторінки департаменту транспорту та транспортної інфраструктури у соцмережах:

Facebook

Telegram

У телеграм-каналі департаменту ви можете:

  • Описати ситуацію, що сталася.
  • Вказати номер маршруту, дату та час події.
  • За можливості, додати фото або відео.

Важливо:

  • Скарги мають бути обґрунтованими та містити чітку інформацію про порушення.
  • Анонімні скарги, як правило, не розглядаються.

Департамент транспорту та транспортної інфраструктури обіцяє:

  • Розглянути кожну скаргу у максимально стислі терміни.
  • Вжити відповідних заходів до порушників.

Пам’ятайте:

  • Ви маєте право на комфортне та безпечне перевезення.
  • Не мовчіть, якщо ваші права порушені.
  • Скарги та пропозиції допомагають покращити роботу громадського транспорту.

Звертаємось до водіїв:

Будьте ввічливими та уважними до пасажирів.

Дотримуйтесь правил дорожнього руху та правил перевезення пасажирів.

Пам’ятайте, що ваша робота – це не лише керування транспортом, але й відповідальність за життя та безпеку людей.

Давайте разом зробимо громадський транспорт Дніпра кращим!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: