Вітчизняний всюдихідний автомобіль зараз має статус предсерийного прототипу. Він успішно завершив етап випробувань і перша партія пробних машин вже у виробництві, повідомляє Дніпро Регіон.
Пневмопідвіска з гасителями коливань, максимально низький центр тяжіння, кліренс 58 сантиметрів, блокування диференціалів, тристороння система управління обома парами коліс – дніпровський “Атлас” має весь необхідний арсенал для подолання перешкод будь-якого бездоріжжя.
Зараз творцям “Атласу” доводиться пояснювати, що це – не чергова версія більш відомого всюдихода Sherp. За словами розробників, він має перевершити свого більш відомого конкурента.
Ось що повідомляють розробники цього унікального всюдихідного автомобіля:
Габаритні розміри Атласу і обсяг корисного простору роблять всюдихід універсальним. За бажанням клієнта, він може бути обладнаний під будь-які цілі і завдання. Кількість пасажирів може досягати 11 осіб.
Просте керування. Будь-яка людина, з навичками керування автомобілем з механічною КПП, без проблем зможе керувати “Атласом” – у всюдихода така ж рульова система.
За рахунок системи повороту обох пар коліс машина керується дуже легко і має вражаючу маневреність. Радіус розвороту “Атласу” менше, ніж у легкового автомобіля, що дуже важливо на пересіченій місцевості.
Великий міжсервісний інтервал, можливий, завдяки комплексу інноваційних інженерних рішень, що робить “Атлас” одним з найнадійніших всюдиходів в своєму класі. Він потребує технічного обслуговування раз в 200 мотогодин.
Характеристики Atlas:
- Маса – 2 200 кг;
- Вантажопідйомність – 1 500 кг;
- Кількість місць – до 11 чоловік;
- Швидкість пересування по суші – 60 км / год;
- Швидкість пересування по воді – 7 км / год;
- Привід – 4х4.
Особливості Atlas:
- Основний орган керування – кермо;
- Три режиму роботи чотирьох поворотних коліс;
- Максимальні обороти двигуна;
- Радіус розвороту – 6 метрів;
- Міжсервісний інтервал – 200 мотогодин;
- Не вимагає лафет, транспортування своїм ходом.
Також ми розповідали, що між Дніпром і Харковом планують запустити швидкісні потяги.