fbpx

Як повернути неякісний новорічний подарунок: рекомендації Держпродспоживслужби

Як повернути неякісний новорічний подарунок: рекомендації Держпродспоживслужби

Що робити, коли Дід Мороз випадково поклав вам під ялинку неякісний подарунок, дізнавався Дніпро Регіон.

В передноворічній метушні, коли в магазинах з полиць змітають подарунки, легко можна купити і неякісний товар. І навть якщо ви зразу не помітили таку прикрість, то не впадайте у відчай – у вас є час і можливість виправити ситуацію. Ось що рекомендують в Держпродспоживслужбі:

Якщо раптом сталося так, що ваш новорічний подарунок виявився з істотним недоліком – байдуже, винен в цьому виробник або продавець, чи навіть товар виявився фальсифікатом – ви маєте право на повернення грошей або заміну його на такий самий або на аналогічний (за наявності такого у продавця або виробника). Діє це право протягом встановленого гарантійного строку. Якщо після усунення недоліку, він проявився знову, то й тут закон на вашому захисті: ваша вимога про заміну такого товару має бути виконана негайно (за наявності товару), а якщо є потреба в перевірці якості, то протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. Причому, недолік має нести хоча б одну з трьох ознак:

– він взагалі не може бути усунутий;

– його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

– він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Якщо так сталося, що такий саме товар на даний момент відсутній, то вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний термін з моменту подання відповідної заяви. Гроші ж мають бути повернені споживачу у день розірвання договору, а у випадку, якщо з якихось причин це неможливо, то за домовленістю сторін повернення можна зробити пізніше, але не більше, ніж в семиденний строк.

Якщо ви міняєте товар на аналогічний, то перерахунок вартості не робиться. Якщо міняєте на аналогічний, але іншої марки (моделі, артикулу, модифікації), то перерахунок вартості бракованого товару проводиться на час обміну у разі підвищення ціни, і на час купівлі у разі зменшення ціни.

Якщо ж ви хочете повернути гроші за товар, то у разі підвищення його розрахунок проводиться виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на час купівлі.

Важливо! Для уникнення небажаних непорозумінь і затримок, зберігайте чек на покупку, технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу, адже від цієї дати в більшості випадків розраховується гарантійний строк.

У разі, якщо вам продали неякісний товар і виникли труднощі та затримки з поверненням грошей або обміном, обов’язково зверніться до Держпродспоживслужби  у Дніпропетровській області за адресою:

49006, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Філософська, 39-а, тел.: (068)565-46-39, e-mail:  gudpss@dp.consumer.gov.ua, сайт http://dp.consumer.gov.ua.

Джерело:  Держпродспоживслужба України

Раніше ми писали, що Молоді вчені з Дніпропетровщини отримають премії Президента України
Також ми розповідали, як На Дніпропетровщині оселилися червонокнижні птахи, яких за 40 років спостережень побачили вперше

Підписуйтесь на Дніпро Регіон  у Facebook

Підписуйтесь на Дніпро Регіон у Telegram

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: