Більше мільярда гривень боргу та щоденна боротьба з аваріями: Головний інженер «Дніпроводоканалу» провів інспекцію абонентних служб та мереж. Про це повідомляє Дніпро Регіон з посиланням на міську раду.
Фінансова дисципліна споживачів та оперативність аварійних бригад — два ключові фронти роботи, які сьогодні інспектував головний інженер КП «Дніпроводоканал» Юрій Рескаленко в рамках свого чергування містом. Підприємство, що забезпечує життєдіяльність Дніпра, зіткнулося з критичним рівнем заборгованості, який вже перетнув позначку в 1 мільярд гривень.
Абонентні служби проти мільярдного боргу
Перевірка розпочалася з абонентної служби Індустріального району (вул. Осіння, 15), де, попри активну роботу, ситуація з боргами залишається напруженою.
«Станом на 1 листопада 2025 року борг мешканців Індустріального району за послуги водопостачання, водовідведення та абонплату становить 117,5 млн грн, що на 5 млн грн більше, ніж на початку року», — повідомив начальник служби Олексій Норець.
Для скорочення цих 117,5 млн грн боргів, абонентна служба району була змушена вдатися до жорстких, але необхідних заходів:
- 34 відключення боржників із сумою заборгованості понад 370 тис. грн.
- 194 судові позови передані до юридичного відділу на суму понад 8 млн грн.
- Водночас, надано шанс на виправлення: 70 договорів реструктуризації укладено на суму понад 1,6 млн грн.
Загальноміський борг споживачів «Дніпроводоканалу» становить понад 1,035 млрд грн, що змушує підприємство діяти системно, провівши цього року 215 відключень і передавши до суду 1103 справи.
«Ми розуміємо, що нині багато хто має фінансові труднощі, тому пропонуємо гнучкий механізм реструктуризації боргів.
Це можливість сплачувати поступово й уникнути судових позовів або відключень.
Закликаємо мешканців відповідально ставитися до розрахунків за послуги — це внесок кожного у стабільність роботи міського водоканалу», — наголосив Юрій Рескаленко.
Цілодобовий ремонт: Аварія в Шевченківському районі
Друга частина інспекції стосувалася ліквідації аварії у Шевченківському районі (пров. Джанкойський, 7), викликаної значним пошкодженням підземного водопроводу. Витік, виявлений завдяки зверненню мешканців, вимагав негайного ремонту та тимчасового припинення водопостачання у пров. Джанкойському, вул. Леся Курбаса, а також селищах Мирне, Дороге та Сурсько-Литовське.
Головний інженер підкреслив, що інтенсивність роботи аварійних бригад є вкрай високою: щодня виконується близько 50-60 заявок по місту.
«З початку поточного року фахівці підприємства ліквідували понад 6,5 тисяч пошкоджень на мережах водопостачання.
Сьогодні команда Шевченківського району вкотре довела свою відданість справі — працює без зупинок, щоб мешканці якомога швидше отримали воду.
Це щоденна робота, від якої залежить життєдіяльність міста», — додав Рескаленко.
Для отримання актуальної інформації про хід аварійних робіт та орієнтовний час відновлення води, мешканців закликають стежити за офіційним Telegram-каналом КП «Дніпроводоканал» (@Dniprovodokanal_Dnipro).
Нагадуємо, звернення щодо аварій на мережах водопостачання та водовідведення цілодобово приймають на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:
056-732-12-12, 095-732-12-12, 096-732-12-12, 073-732-12-12.
Також заявки приймаються онлайн:
На сайті єдиної гарячої лінії https://hotline.dniprorada.
Чат-бот: http://www.viber.com/dniprokc (Viber),
https://t.me/dniptokc_bot (Telegram).


