Середа, 12 Листопада

Більше мільярда гривень боргу та щоденна боротьба з аваріями: Головний інженер «Дніпроводоканалу» провів інспекцію абонентних служб та мереж. Про це повідомляє Дніпро Регіон з посиланням на міську раду.

Фінансова дисципліна споживачів та оперативність аварійних бригад — два ключові фронти роботи, які сьогодні інспектував головний інженер КП «Дніпроводоканал» Юрій Рескаленко в рамках свого чергування містом. Підприємство, що забезпечує життєдіяльність Дніпра, зіткнулося з критичним рівнем заборгованості, який вже перетнув позначку в 1 мільярд гривень.

Абонентні служби проти мільярдного боргу

Перевірка розпочалася з абонентної служби Індустріального району (вул. Осіння, 15), де, попри активну роботу, ситуація з боргами залишається напруженою.

«Станом на 1 листопада 2025 року борг мешканців Індустріального району за послуги водопостачання, водовідведення та абонплату становить 117,5 млн грн, що на 5 млн грн більше, ніж на початку року», — повідомив начальник служби Олексій Норець.

Для скорочення цих 117,5 млн грн боргів, абонентна служба району була змушена вдатися до жорстких, але необхідних заходів:

  • 34 відключення боржників із сумою заборгованості понад 370 тис. грн.
  • 194 судові позови передані до юридичного відділу на суму понад 8 млн грн.
  • Водночас, надано шанс на виправлення: 70 договорів реструктуризації укладено на суму понад 1,6 млн грн.

Загальноміський борг споживачів «Дніпроводоканалу» становить понад 1,035 млрд грн, що змушує підприємство діяти системно, провівши цього року 215 відключень і передавши до суду 1103 справи.

«Ми розуміємо, що нині багато хто має фінансові труднощі, тому пропонуємо гнучкий механізм реструктуризації боргів.

Це можливість сплачувати поступово й уникнути судових позовів або відключень.

Закликаємо мешканців відповідально ставитися до розрахунків за послуги — це внесок кожного у стабільність роботи міського водоканалу», — наголосив Юрій Рескаленко.

Цілодобовий ремонт: Аварія в Шевченківському районі

Друга частина інспекції стосувалася ліквідації аварії у Шевченківському районі (пров. Джанкойський, 7), викликаної значним пошкодженням підземного водопроводу. Витік, виявлений завдяки зверненню мешканців, вимагав негайного ремонту та тимчасового припинення водопостачання у пров. Джанкойському, вул. Леся Курбаса, а також селищах Мирне, Дороге та Сурсько-Литовське.

Головний інженер підкреслив, що інтенсивність роботи аварійних бригад є вкрай високою: щодня виконується близько 50-60 заявок по місту.

«З початку поточного року фахівці підприємства ліквідували понад 6,5 тисяч пошкоджень на мережах водопостачання.

Сьогодні команда Шевченківського району вкотре довела свою відданість справі — працює без зупинок, щоб мешканці якомога швидше отримали воду.

Це щоденна робота, від якої залежить життєдіяльність міста», — додав Рескаленко.

Для отримання актуальної інформації про хід аварійних робіт та орієнтовний час відновлення води, мешканців закликають стежити за офіційним Telegram-каналом КП «Дніпроводоканал» (@Dniprovodokanal_Dnipro).

Нагадуємо, звернення щодо аварій на мережах водопостачання та водовідведення цілодобово приймають на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:
056-732-12-12, 095-732-12-12, 096-732-12-12, 073-732-12-12.
Також заявки приймаються онлайн:
На сайті єдиної гарячої лінії https://hotline.dniprorada.gov.ua/
Чат-бот: http://www.viber.com/dniprokc (Viber),
https://t.me/dniptokc_bot (Telegram).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голоси
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Буду рада вашим думкам, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: