З початку року спеціалісти АТ «Дніпрогаз» провели повірку понад 14 тисяч лічильників газу, передає Дніпро Регіон.
Майже третина з повірених лічильників виявились такими, що не відповідають стандартам. З них понад 150 зазнали сторонніх втручань з метою зменшення показань.
Процедура повірки лічильників газу передбачена чинним законодавством і має відбуватися кожні 5–8 років. Такий контроль за якістю роботи облікового обладнання дозволяє споживачам отримувати достовірні дані про кількість спожитого газу.
«В залежності від вимог заводу-виробника лічильники необхідно повіряти кожні 5-8 років. За дотриманням строків повірки слідкує Оператор ГРМ. Однак споживач також має стежити за достовірністю обліку, а за наявності нарікань на роботу приладу звертатись до сервісного центру повірки лічильників АТ «Дніпрогаз», – коментує головний метролог компанії Едуард Слуцький.
На роботу лічильника можуть впливати різні фактори. Наприклад, тривалий термін та неналежні умови експлуатації, зношеність механізмів, сторонні втручання в його роботу.
«Дніпрогаз» нагадує, що згідно Кодексу газорозподільних систем споживач зобов’язаний забезпечувати збереження та цілісність лічильника газу та пломб на ньому. У разі виявлення фактів пошкодження приладу обліку з метою несанкціонованого відбору газу порушники повинні будуть оплатити збитки, завдані газорозподільній компанії. Окрім суми збитків, порушнику доведеться також сплатити всі послуги з відключення/ відновлення газопостачання та вартість самого лічильника разом із монтажними роботами.
Джерело: АТ «Дніпрогаз»
Раніше ми писали, що На Дніпропетровщині крадуть воду у водоканалу
Також розповідали, як Випускникам Дніпропетровщини повернули гроші за пробне ЗНО