Субота, 4 Травня

Завдяки закону про “податок на Google” 1525-IX (також відомий як законопроект 4184), який запровадив 20% податок на низку закордонних сервісів, послуги Booking.com для українців з 1 січня мають оподатковуватись ПДВ, повідомляє  Дніпро Регіон з посиланням на РБК-Україна.

Стало відомо, що Букінг запросив в українських готелів податкову інформацію щодо статусу платника ПДВ. Цей факт може говорити про те, що послуги цієї компанії в нашій країні подорожчають на 20%. Про це РБК Україна повідомили у редакції медіа-проєкту “Залізний.Ком”, підтвердивши інформацію скріншотом.

Чи оплачуватиметься ПДВ понад комісію Букінга, достовірно з’ясувати не вдалося, оскільки прес-служба нідерландської компанії так і не відповіла на запит РБК-Україна. Але відомо, що в Росії та інших країнах, які запроваджували схожі податки, Букінг збільшував свою комісію на розмір ПДВ. Аналогічно вчинили багато інших іноземних компаній, які виявилися платниками українського ПДВ. Наприклад, послуги Google та Facebook вже подорожчали для користувачів з нашої країни.

Як це вплине на українські готелі та бази відпочинку?

Мінімальна комісія Букінгу для українських готелів минулого року становила 15%. Зараз вона має зрости на 20%. Таким чином, замість 15% готелі платитимуть 15% та ПДВ на суму комісії (15% * 0.2), тобто, у такому разі зростання комісії становитиме 3%. Тобто сумарно комісія становитиме 18%.

Якщо ж готель замовляє у Букінга привілейоване розміщення з метою отримання додаткової реклами, зростання комісії може бути більшим.

Чи подорожчають номери в готелях після бронювання через Booking.com після введення ПДВ?

Як пише низка джерел, зміни можуть торкнутися лише українських готелів. Тоді як при бронюванні закордонного житла все має залишитися без змін.

З одного боку, Букінг заявляє на своєму сайті про “гарантію кращої ціни”, яка прописана в договорах з готелями та повинна забезпечувати паритет цін між системою бронювання та прямим зверненням до готелю. І завдяки цій “гарантії”, на перший погляд, всі нові витрати повинні лягти на плечі готелів.

Але фактично в Україні значна частина готелів тією чи іншою мірою порушує це правило і переносить комісію на клієнта, пропонуючи свої послуги на 15-20% дорожче за бронювання через служби.

Букінг періодично блокує частину порушників, які не дотримуються правила цінового паритету. Але ті, хто залишився, продовжують завищувати ціну на розмір комісії з розрахунку на те, що постояльці, які бронюють через Букінг, готові платити більше.

У результаті, із запровадженням ПДВ більшість явних чи неявних порушників цінового паритету може підвищити прайс для броні через Букінг на розмір ПДВ. Тобто приблизно на 3-3.6% від загальної суми бронювання.

Але і для багатьох готелів, які дотримуються паритету цін, зростання витрат на 3-3.6% є суттєвим. Тому з великою ймовірністю подібні об’єкти також підвищать ціни, але вже для всіх клієнтів (а не тільки для клієнтів Букінгу).

Наприклад, якщо частка Букінгу в структурі продажу готелю, який дотримується паритету цін, становить 50%, для компенсації нових достатньо підняти цінник на 1.5%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті

Раніше ми писали:

Дивіться ще

Підписатися
Сповістити про

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
wpDiscuz
0
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: