Паперовий рахунок потрібно зберігати 3 роки – це стереотип, який сформувався ще за часів, коли діяли Правила користування електричною енергією для населення. В них була згадка про проведення звірок зі клієнтами за період не більше трьох років, з накладенням загальновідомих положень Цивільного кодексу України про позовну давність в 3 роки. Це вже давно не актуально, повідомляє сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на Ясно.
Тоді рахунки були розділені на два блоки: квитанція та повідомлення. Коли клієнт сплачував за таким рахунком, повідомлення забиралось банком, поштовим відділенням чи іншою установою, яка приймала платіж і потім передавала їх енергопостачальній компанії. На підставі таких повідомлень працівники енергопостачальної компаній вносили інформацію про оплату у свої бази даних. А квитанція залишалась у клієнта і на ній банк робив відмітку про суму отриманого платежу і дату його сплати. Тому, у разі, якщо в наступних рахунках не відображалась оплата (працівники не встигли опрацювати, внесли невірну суму, повідомлення загубилось, тощо) клієнт міг прийти в абонвідділ енергопостачальної компанії показати наявні у нього квитанції і інформація таким чином довносилась в облікову базу і питання одразу ж вирішувалось.
Сьогодні паперовий рахунок YASNO не містить жодних додаткових документів, таких як, повідомлення раніше. А банки, пошти та інші фінансові установи, які приймають оплати не ставлять на рахунках YASNO жодних відміток. Тому потреби зберігати їх немає. Інформація про зберігання паперових рахунків у Правилах роздрібного ринку, які діють наразі, відсутня.