Другий тиждень Дніпро перебуває у червоній зоні карантинних обмежень, повідомляє Дніпро Регіон.
Про особливості роботи міського транспорту за умов червоної зони спеціаліст департаменту транспорту міськради Дніпра Іван Васючков прокоментівав ситуацію.
Він нагадав, що з минулого понеділка проїзд у міському транспорті дозволено лише на місцях для сидіння та у засобах індивідуального захисту. Зауважив, що пасажири стали набагато свідомішими. Так, якщо на початку введення цих заходів перевіряльниками (а на маршрутах міста у пошуках порушників щодня працює 4-5 бригади) було виявлено 12 порушників без масок, то за останні шість днів – жодного.
Порадував статистикою вакцинації водіїв міського електротранспорту та метро. 97% з них уже вакциновані, ще 2% не потребують цього з медичних протипоказань. Тож можна говорити про повний захист персоналу електротранспорту. А от серед водіїв міських автобусів відсоток нижчий – близько 75%.
Також Іван Васючков повідомив про те, як мерія та перевізники намагаються боротися з проблемою довгих черг на транспорт, який бере лише сидячих пасажирів.
— За останній тиждень відбулося збільшення виходу числа автобусів на маршрути №№38, 43, а також Парус, Червоний Камінь, Покровський, що обслуговує житлові масиви. Якщо 12 жовтня на маршрути щодня випускалося 840 автобусів, то 25 жовтня – вже 890. На 13 машин збільшено випуск на маршрути тролейбусів.
Зокрема, директор одного з автоперевізників Дніпра, ТОВ «Авторанссервіс» Андрій Русавський з сумом розповів, що пасажиропотік за останній тиждень знизився на 20-30%, а водії з роботи масово йдуть.
— Ми зіштовхнулися із проблемою масового відтоку водіїв, — каже він. – У нас пішли у відпустку, на лікарняну чи звільнилися до 7% водіїв. Одні не хочуть вакцинуватись. Іншим набридли скандали з пасажирами, адже часом справа доходить до, пардон, мордобою. Треті реально бояться підхопити інфекцію і вважають за краще піти на небезпечний період у відпустку або звільнитися.
Але, як запевнив директор автопідприємства, ці труднощі перевізники стійко переносять і поки що не планують вимагати збільшення тарифу на проїзд.
Раніше ми писали Громадський транспорт зупинився: місто з червоної зони пішло на крайні заходи
Я благодарна Богу и хорошим,добрым водителям маршруток за то что они с уважением относятся к нам и мне не хочется чтобы водителя маршруток увольнялись с работы, почему хорошие люди уходят с работы?