⠀
IT команда Укрзалізниці продовжує розвивати онлайн-сервіси для зручності пасажирів. Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви, повідомляє сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на транспортну компанію.
Для цього треба:
- перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua
- обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
- дочекатись результатів розгляду заяви.
Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.⠀
Нагадуємо, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
- 1 якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- 2 якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- 3 якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- 4 якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- 5 якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- 6 якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- 7 якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.