Відтепер клієнти Дніпропетровськгазу можуть отримати детальні консультації в оновленому кол-центрі. Кваліфіковані спеціалісти газорозподільної компанії готові відповісти на всі звернення клієнтів, а також надати професійну допомогу у вирішенні будь-яких газових питань, пише сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на компанію.
Більше ніякої плутанини в контактах. Один дзвінок = кваліфікована консультація + відповіді щодо споживання та розподілу газу.
Це зручно та просто. Переконайтеся самі:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Дзвінки приймаються з 08:00 до 19:00 у робочі дні, а також вихідні, якщо вони випадають на календарну дату з 1 по 5 число місяця.