Українці можуть в будь-який момент опинитися в неприємній ситуації, коли потрібно розплатитися в супермаркеті за продукти або зняти готівку в банкоматі, а карта несподівано виявилася заблокованою. У ПриватБанку розповіли, чому можуть заборонити доступ до грошових коштів своїм клієнтам, розповідає Дніпро Регіон.
Одна з найбільш частих причин блокування карти ПриватБанком є небажання клієнтом пройти процедуру актуалізації персональних даних. Зробити це необхідно за вимогою фінансової установи протягом тридцяти календарних днів після того, як банк повідомив про це клієнта.
На сайті «Мінфін» одна з клієнток ПриватБанку написала гнівний коментар, в якому розповіла свою історію, пов’язану з блокуванням платіжної картки. За словами автора скарги, з дня попередження її в Приват24 про необхідність провести актуалізацію персональних даних 30 днів ще не пройшло, проте банк без попередження заблокував карту. Про це жінка дізналася, коли хотіла розплатитися банківською карткою за покупки в супермаркеті.
«Найсумніше, що комісію за обслуговування картки зняти не забули, а про блокування карти я дізналася на касі в супермаркеті. А якщо людина за кордоном і їй знадобиться зняти готівку? Або в лікарню потрапила?» – написала на сайті «Мінфін» користувач з ніком Yuliyu.
Співробітник техпідтримки ПриватБанку відповів на скаргу клієнтки нагадуванням про те, що ідентифікація персональних даних прописана в законі і не є «примхою» банку. Для подальшого розгляду жінку запросили перейти в приватні повідомлення.
Раніше ми писали У Підгородньому заради мотокросу руйнують пам’ятну перлину (ФОТО)