fbpx

Маршрутки в Бердянськ і Кирилівку можуть різко подорожчати

Маршрутки в Бердянськ і Кирилівку можуть різко подорожчати

У зв’язку з карантинними заходами велика частина сезонних маршрутних перевізників в Бердянськ і Кирилівку на невизначений термін відкладає підготовку до сезону. Через цей факт після закінчення карантину пропозиція поїздок по морським напрямкам може виявитися обмеженою, а ціни різко вирости, пише kirillovka.ks.ua.

На даний момент, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 (заходи боротьби з коронавірусом) призупинено продаж квитків на всі рейси, які виконуються в період з 18 березня до 24 квітня 2020 р. Відповідно діяльність більшості маршрутних перевізників зараз зупинена. Якщо карантинні заходи будуть продовжені ще на місяць або більше, кінцеві обмежувальні дати будуть також продовжені. Відповідно при різкому старті курортного сезону перевізники можуть бути банально не готові.

Що це означає?

 По-першеце повна невизначеність з боку компаній, що займаються маршрутними перевезеннями, як в датах початку сезону, так і в тому чи вийдуть їх автомобілі на рейс, основні напрямки транзиту яких в літній сезон припадають на курорти Азовського і Чорноморського узбережжя. Для Дніпропетровського регіону це, в першу чергу, напрямки Бердянськ і Кирилівка.

На поточний момент ніхто з перевізників, які зареєстровані на сайті медіа-проекту Кирилівка.Укр і возили в минулому році за цими напрямками, до цих пір навіть не опублікували ціни на 2020 рік, що для квітня місяці є абсолютною новиною. Неможливість прорахувати реалії сезону і приблизне завантаження ставить компанії в підвішений стан.

По-друге – автомобілі можуть виявитися повністю не готовими до повноцінної роботи. Це випливає з першого пункту і ускладнюється самим карантином і неможливістю, в тому числі вчасно, фізично провести комплексне щорічне ТО автомобілів і підготовку до перевезень. Це може зайняти деякий час і вимагає вкладень. Компанії перевізників, як правило, готують свої транспортні засоби перед виведенням на транзитні напрямки завчасно і час підготовки випадає якраз на середину весни, безпосередньо перед травневими святами і літнім туристичним сезоном.

По-третє – якщо сезон почнеться, а ми впевнені, що він все ж відбудеться, хоч і з запізненням, всі перераховані вище фактори можуть обернутися досить неприємними наслідками у фінансово-часовому контексті для перевізників.

З одного боку вартість палива значно знизилася, у порівнянні з минулим роком, а вартість запчастин і технічних масел лише незначно виросла через курсові ризики. Але, фактична невизначеність ситуації і, як наслідок, потенційна неготовність транспорту до сезону, не кажучи вже про час відновлення бізнес-процесів, може привести до того, що деякі перевізники взагалі не вийдуть на маршрути в сторону Бердянська і Кирилівки або вийдуть з деяким запізненням. І, лише за фактом початку активного сезону і вже сформованого дефіциту транспорту, компанії-перевізники зможуть прийняти рішення про старт сезонних перевезень.

Також дуже багато буде залежати і від завантаженості туристичних напрямків. Варіантів може бути два:

 Перший і найбільш песимістичнийсезон не почнеться зовсім, і Україна буде перебувати в тих чи інших обмежувальних рамках весь літній період, а на курорти поїдуть одиниці, в основному своїм транспортом і здебільшого заради самоізоляції ближче до природи (вважаємо такий варіант вкрай нереалістичним , проте розглядати його також варто). Або почнеться, але буде коротким і не дуже активним зважаючи на зрозумілі побоювання, банальну відсутністю фінансової можливості для відпочинку в зв’язку з декількома місяцями застою і бізнес-втратами (особливо може постраждати малий і середній бізнес).

В даному випадку буде спостерігатися колосальний спад зацікавленості в послугах перевізників. Занадто маленька завантаженість і заробіток за сезон (а скільки місяців він буде невідомо) можуть не покрити вкладення на утримання автопарку.

Другий – найоптимістичніший. Активний сезон почнеться в середині червня і, якщо осінь буде досить теплою, триватиме до кінця вересня-початку жовтня місяця. Погодні умови останніх років дають право прогнозувати досить теплу і навіть спекотну осінь. Українці, що просиділи під замком у будинку під час карантину більше 2-х місяців, будуть цілком раді можливості з’їздити на море і відпочити від стресу і напруженої весни. А у зв’язку з закриттям кордонів (а швидше за все вони будуть закриті до осені, а можливо обмеження на закордонний тур-потік будуть активні до кінця року і більше) українці, котрі віддають перевагу відпочинку на світових курортах, будуть змушені шукати альтернативу в рамках країни. Це досить велика кількість людей, і за такого варіанту подій всі втрати транспортних компаній не тільки окупляться, але вони фінансово зможуть вийти в плюс. Але, тут все залежить від реальних можливостей перевізників, наявності достатньої кількості автомобілів в автопарках і їх оснащеності.

 І не були б ми українцями, якби не вірили в найоптимістичніші варіанти і не готувалися саме до них. Можливо, тому ми сильні і набагато більш стресостійкі, в порівнянні з тими ж європейцями:

«Мені чомусь здається, що колапсу і проблеми з перевезенням пасажирів до моря не виникне. Перевізники будуть тримати ніс за вітром, і як тільки з’явиться попит, відразу на нього відреагують. Якщо будуть обмежені маршрутні перевезення на міжмісто до середини червня, то водії таксі все одно будуть готові їхати і везти людей. Питання тільки в тому, на скільки багато буде бажаючих відразу поїхати до моря, і чи встигнуть підготуватися власники баз в нинішніх умовах. Так само, все буде залежати від погоди, на скільки море буде раде відпочиваючим. Судячи з тенденції до підвищення температури в усі періоди року, на початку червня сезон вже можна буде відкривати! », – прокоментував нашій редакції очікування від сезону Андрій Ковальов, підприємець, що працює зі своїм транспортом за напрямками Мелітополь-Кирилівка, Дніпро-Кирилівка і Дніпро-Бердянськ.

Великі надії також вселяє початок ремонту найбільш вразливого місця Запорізької області у вигляді автомагістралей напрямку Василівка-Бердянськ і траси Харків-Сімферополь – реконструкція та відновлення дорожнього полотна яких здійснюється в рамках державної програми «Велике будівництво-2020» і масштабного проекту національного значення «Зшити України».


«Статусом на 3 квітня 2020 року, за заявою заступника голови облдержадміністрації Володимира Тарасенка, було розпочато активне відновлення дорожнього полотна Н-30 Василівка-Бердянськ з держ фінансуванням близько 13 млн. грн, реконструкцію планується закінчити до початку літнього сезону. Також, планується проведення 2 тендерів для ремонту ще двох напрямків доріг туристичного та обласного значення»,-
пише сайт «Дороговказ» з коментарями щодо перспектив нинішнього сезону.

Можливо, вийшовши після карантину в кінці весни з 4-х стін наших будинків, ми виявимо колосальні зміни в кращу сторону доріг регіонального та всеукраїнського призначення, особливо для туристичного бізнесу країни, і це підштовхне українців з набагато більшою наснагою планувати поїздки до моря.

Нагадаємо, раніше ми писали, Відпочинок в Кирилівці в міжсезоння і взимку: куди поїхати?

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: