Одним із ключових нововведень є те, що тепер учнівський квиток має електронну форму та відображається в мобільному застосунку «єДніпро». Про це повідомляє Дніпро Регіон з посиланням на департамент гумполітики.
У ньому учнівський квиток автоматично оновлюється після того, як класний керівник переведе учня до наступного класу та додасть нову фотокартку.
Завдяки цьому учні безперервно мають доступ до пільг: безкоштовного проїзду у електротранспорті та знижки 25 % на автобусні маршрути, зокрема й під час канікул.
Якщо у вас виникають питання щодо учнівського квитка вашої дитини або користування застосунком «єДніпро», ви можете звернутися на гарячу лінію КП «єДніпро» за номерами: 067 876 94 49, 050 876 94 49, 063 876 94 49.
Термін дії квитків учнів 4-х і 9-х класів завершився 31 травня 2025 року, тому саме для них система автоматично змінює колір учнівського у додатку.
Що потрібно зробити батькам?
Передати класному керівнику нову фотокартку дитини (електронну, на білому фоні, без головного убору та окулярів).
Квиток доступний у додатку «єДніпро» в розділі «Документи» – в акаунті учня та батьків.
Якщо документ не відображається – зверніться до закладу освіти, вказавши ПІБ учня та номер телефону. Протягом доби інформація з’явиться в системі.
Є питання? Пишіть у коментарях, або у чат онлайн-підтримки КП «єДніпро» за посиланням: @ednipro_help