Запускаємо функцію моніторингу квитків з можливістю автовикупу для всіх користувачів. Відтестували новий сервіс із 3225 користувачами, отримали близько 500 повідомлень із пропозиціями та виправленнями і відкриваємо доступ до сервісу для всіх користувачів застосунку. Про це повідомляє Дніпро Регіон з посиланням на Укрзалізницю.
Тож тепер для користувачів, авторизованих через Дія.Підпис, доступний моніторинг двох типів:
моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).
У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично.
Коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримуватимуть пуш-сповіщення у застосунку (тож перевірте, чи вони увімкнені в налаштуваннях вашого профілю). Якщо активована функція автовикупу, то користувачам приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки.
Моніторинг та автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ – Відень. Проте ви можете отримати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.
Ми продовжуємо постійно вдосконалювати застосунок, тож продовжимо приймати пропозиції та зауваження через «Зворотний звʼязок» в застосунку в темі «Відстежування вільних місць». Принагідно дякуємо всім, хто тестував продукт та залишав свої коментарі — завдяки вам наша IT-команда суттєво покращила сервіс
Завантажуйте або оновлюйте застосунок (https://app.uz.gov.ua/start) та користуйтесь зручним сервісом!