Газорозподільна компанія регіону отримує звернення від клієнтів, які не можуть сплатити за послуги розподілу за допомогою сервісів банківських та фінансових установ через технічний збій у роботі мобільного оператора «Київстар», повідомляє сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на компанію.
У такій ситуації мешканці Дніпропетровщини мають можливість скористатися особистим кабінетом «Газмережі» — https://my.grmu.com.ua/login та зробити свій вклад в енергетичну стабільність регіону.
Сучасна платформа має багато корисних опцій:
- – передача показань приладів обліку газу;
- – завантаження електронних рахунків за послуги розподілу газу;
- – перегляд історії розрахунків;
- – сплата за доставку енергоресурсу;
- – інформація щодо дати планової повірки лічильника.
Ідентифікація споживача здійснюється за допомогою електронної адреси. Нині майже 37 тис. клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» зареєстровані в особистому кабінеті. Якщо споживачі ще не зареєстровані, газорозподільна компанія області рекомендує зробити це якнайшвидше, аби скористатися перевагами мультифункціонального особистого кабінету.