З 1 по 5 число обов’язково щомісяця надсилать показання приладу обліку, навіть якщо вони є незмінними. Це допоможе уникнути розбіжностей у розрахунках за спожитий газ з постачальником, пише сайт «Дніпро Регіон» з посиланням на Дніпровські «Газмережі».
Нагадуємо: згідно з Кодексом газорозподільних систем побутовий споживач зобов’язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 5 числа включно) надавати їх до газорозподільної компанії. На території Дніпра та Дніпровського району – це Дніпровська філія “ГАЗМЕРЕЖІ”.
Швидко та зручно передати обсяги спожитого газу можна за допомогою зручних онлайн-сервісів:
- через «особистий кабінет» ТОВ «ГАЗМЕРЕЖІ»: https://my.grmu.com.ua/register
- в «особистому кабінеті» Нафтогазу: https://my.gas.ua/login
- через чат-бот у Viber: https://chats.viber.com/naftogazpostach
- через чат-бот у Telegram: https://t.me/GASUA_bot
- за допомогою електронної адреси [email protected];
- через СМС-повідомлення на короткий номер 4647. Формат: XXXXXXXXX_YYYYY, де XXXXXXXXX – 9 цифр особового рахунку в базі даних постачальника газу, YYYYY – показання лічильника 5 цифр (вносити тільки чорні цифри до коми. Між особовим рахунком і показанням лічильника має бути один пробіл. Наприклад: 98712345 00123;
- через голосове меню IVR (натиснувши кнопку 2) або дочекавшись з’єднання з оператором Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).