На численні побажання споживачів «Газмережі» розробили вдосконалений особистий кабінет із дотриманням принципів інформаційної безпеки. З ціллю забезпечити якісну цілодобову комунікацію та розширити можливості клієнтів в онлайн-сервісі було суттєво доопрацьовано меню послуг, пише «Дніпро Регіон» з посиланням на компанію.
Першими оновленою платформою скористаються споживачі Кропивницької та Дніпровської філій ТОВ «Газорозподільні мережі України» – понад 600 тисяч клієнтів.
Особистий кабінет має мультифункціональну систему, що дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.
Серед доступних опцій:
- сплата за послуги розподілу газу з функціями Google Pay та Apple Pay;
- передача показань газового лічильника;
- завантаження і друк квитанцій;
- перегляд історії розрахунків;
- дата планової повірки лічильника та інше.
Сервіс – зручний, зрозумілий та доступний 24/7.