“Що важливіше: гарна обгортка чи суть?
Часто за гарними словами порожнеча, а за доглянутим фасадом — протрухлі стіни.
Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує“, — написав на своїй сторінці у фейсбук Юрій Косюк, повідомляє Дніпро Регіон.“Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції.
Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак.
20 років ми робимо найкращу курятину в Україні.
Нашу продукцію цінують в топових країнах і це не через бренд та обгортку, це результат того, що увесь цей час ми виробляємо висококласну та безпечну продукцію, яку купують по всьому світу.
Ми виставили 20 цифрових копій логотипу «Наша Ряба» у NFT форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance, на честь кожного року існування бренду і відкриємо аукціон https://bit.ly/3zkNikZ .
Кошти від продажу направимо на добрі справи.
А що важливо для вас?
Суть чи образ? Справи чи гарні слова?
Давайте перевіримо,” — йдеться у повідомленні Юрія Косюка.
Дивіться ще
Підписатися
0 Коментарі
Найстаріші